| Innovació

Fisabio convoca el III Concurs d’Idees JoInnove per a impulsar la innovació en els departaments de salut de Xàtiva-Ontinyent i La Ribera

  • La iniciativa busca promoure la cultura de la innovació entre el personal sanitari i reconéixer les millors pràctiques professionals
  • El termini de presentació d'idees estarà obert fins al 15 de setembre

València (30.07.25). La Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (Fisabio) de la Conselleria de Sanitat ha llançat la tercera edició del Concurs d'Idees JoInnove, una convocatòria orientada a impulsar la innovació entre els i les professionals dels Departaments de Salut de Xàtiva-Ontinyent i La Ribera.

L'objectiu del concurs és fomentar la creativitat i el pensament innovador dins del sistema sanitari públic valencià, mitjançant el reconeixement de projectes que aporten millores reals i aplicables en l'àmbit assistencial, organitzatiu o tecnològic.

Categories i participació

Les idees presentades han de respondre a reptes concrets i s'han d'enquadrar en una de les següents quatre categories:

  • Seguretat dels pacients i dels i les professionals
  • Sostenibilitat ambiental i econòmica
  • Satisfacció dels i les pacients i dels i les professionals
  • Altres dispositius i aplicacions no inclosos anteriorment

El termini per a presentar idees estarà obert fins al 15 de setembre a les 15.00 h.
https://atenea.fisabio.san.gva.es/redcap/surveys/?s=9CNM83PH9NHALTTR

Premis i reconeixements

Un total de sis idees finalistes (tres per cada departament) rebran suport econòmic per desenvolupar els seus projectes:

  • 1r premi: 2.500 €
  • 2n premi: 1.200 €
  • 3r premi: 800 €

Els imports hauran de destinar-se íntegrament a despeses relacionades amb el desenvolupament preliminar del projecte, com ara compra de material fungible, consultoria o xicotet inventariable. No es permetrà destinar els fons a despeses administratives, congressos, publicacions o actes protocol·laris.

Bases i resolució

Les propostes hauran d'ajustar-se a les bases del concurs, disponibles per a consulta al portal web del concurs: https://joinnove.fisabio.san.gva.es/index.html

El jurat podrà declarar deserta alguna categoria o premi si considera que les propostes no compleixen els criteris mínims de qualitat o no s'adeqüen als requisits establerts.