Jornada presentació: Plataformes i serveis científic-tecnològics

Salón de Actos Fisabio-DGSP

12:00h

L'Àrea de Plataformes i Serveis de la Fundació Fisabio organitza el proper 30 de setembre, de 12:00 h a 14:00 h, una sessió informativa per a donar a conéixer la seva infraestructura. Es tracta d'una trobada dissenyada perquè investigadores, investigadors i professionals coneguen de primera mà totes les infraestructures, serveis i capacitats científiques que Fisabio posa a la seva disposició.

Inauguraran l'acte Mariola Penadés, Directora General d'Investigació i Innovació, i Marisa Caparrós, Directora Gerent de la Fundació Fisabio. 

Serveis que es presentaran:

  • Seqüenciació Massiva i Bioinformàtica
  • Estudis Estadístics
  • Servei Laboratori NCB3
  • Imatge Biomèdica i Intel·ligència Artificial
  • Unitat d'Anàlisi Multiplex
  • Estudis Epidemiològics Ambientals
  • Metodologies Participatives i Co-creació
  • Plataforma Analítica d'Investigació del Exposoma
  • Oncologia de Precisió
  • Biobanc IBSP-CV i Xarxa Valenciana de Biobancs

Durant aquesta jornada, s'explicarà com aquestes plataformes i serveis poden convertir-se en un aliat estratègic en projectes, tant a nivell tecnològic com científic. A més, serà una oportunitat per reforçar la col·laboració entre equips, fomentar noves sinergies i resoldre qualsevol dubte sobre els recursos i serveis disponibles.

Consulta el programa complet ací.

La jornada és oberta i gratuïta, però aquelles persones que desitgen assistir hauran d'inscriure's prèviament ací.